HolyOne gaat aan de slag met een LinkedIn campagne welke de doelgroep naar de website moet leiden. Voor deze conversie is een aantrekkelijke bedrijfsanimatie nodig waar Animation Agency mee aan de slag mocht gaan. Dat is nog eens een mooie uitdaging!
Het bedrijf biedt verschillende diensten aan, maar wij focussen ons op webapplicaties: zowel hybride als maatwerk. Omdat dit voor veel bedrijven redelijk abstracte begrippen zijn en dit ook niet makkelijk uit te beelden is, hebben we qua stijl vooral doorgepakt op simpele vormen en lijnen. Deze figuren zorgen voor een logisch verhaal waarin de kijker niet wordt afgeleid. Om het verhaal niet te strak te maken hebben we speelse elementen toegevoegd die het geheel laagdrempelig en prettig om naar te kijken maken.
De merkbeleving maken we compleet door goed te kijken naar de bestaande huisstijl van HolyOne. Deze bevat opvallende kleuren en veel gradients. Deze zijn eenvoudig te verwerken in de visuals waardoor we een bedrijfsanimatie hebben ontwikkeld die perfect past bij de huisstijl.
Het afgelopen jaar hebben wij aan een hoop gave projecten mogen werken voor veel verschillende opdrachtgevers. Van scholen tot horlogemerken en van autobedrijven tot spelontwikkelaars: wij weten iedere boodschap te vertalen naar een pakkende animatie.
In onderstaande video hebben we al onze te gekke projecten samengevat in een reel. En we weten dat de ideale lengte van een reel rond de één minuut ligt, maar we hebben zoveel gaafs mogen maken dat we hij iets langer is geworden. 😉