Je hebt een concrete vraag over een campagne. En dan? Zo was Hurks van plan om online te adverteren met haar innovatieve woonconcepten: Da Vinci (grondgebonden woningen) en Leonardo (appartementen). Nadat zij met partner WEBZIES contact hebben gehad over een LinkedIn campagne, was het tijd om te oriënteren naar een animatie partner. En dat werd Animation Agency!
Het doel van de LinkedIn campagne werd brand awareness in combinatie met leadgeneratie. Onze uitdaging was dan ook om de woonconcepten op een aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen. Allereerst gingen we hierover in gesprek: was het bijvoorbeeld niet beter om twee losse advertenties te maken? In samenwerking met het marketingbureau maakten we een plan de campagne: de ontwikkeling van twee losse advertenties zodat de concepten op zichzelf kunnen worden uitgelegd en een specifieke doelgroep targetten.
In de verdere uitwerking zoomden we in op de doelgroep en zou het bijvoorbeeld zomaar kunnen zijn dat zij ook geïnteresseerd zijn in het andere woonconcept. Daarom benoemen we in beide varianten beide woonconcepten waarna we verder inzoomen op één van de twee. Qua beeldmateriaal gingen we aan de slag met de bestaande brochures: hier stonden mooi animeerbare elementen in. De overige creatie zou hier dus perfect op aan moeten sluiten. Voor ons creatieve team geen probleem.
De campagne zelf was een schot in de roos: Hurks ontving op dagelijkse basis verschillende leads op beide woonconcepten. Een tevreden klant dus!
Benieuwd? Bekijk de case!
Bij animatiebedrijf Animation Agency maken we op het gebied van animatie alles mogelijk. Sta je te springen om samen met ons aan de slag te gaan met een verbluffende animatie? Geef ons een belletje of mail ons en we praten er verder over. Let’s animate your story.