Vanuit Hurks kwam de vraag of wij advertenties konden ontwikkelen voor Da Vinci en Leonardo. Vanuit daar zijn wij aan de slag gegaan om voor deze twee woonconcepten een campagne te ontwikkelen. Omdat de campagne draait om twee aparte woonconcepten, hebben wij Hurks aangeraden twee losse advertenties te maken. Zo kunnen de concepten op zichzelf worden uitgelegd en in de campagne ook richting de specifieke doelgroep getarget worden. In beide advertenties benoemen we beide concepten wel even, waarna we vervolgens inzoomen op een van de twee. Hierdoor is de kijker op de hoogte van beide concepten, waardoor het alsnog ook meer over de ander te weten wil komen.
Qua uitwerking hebben we er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie. We konden deels gebruik maken van bestaande assets uit een promovideo en elementen uit brochures. Dit zorgt voor herkenbaarheid. Daarnaast hebben we in beide video’s de intro en outro gelijk gehouden zodat we, in het kader van brand awareness, Hurks en haar concepten zo duidelijk mogelijk neerzetten. Een pakkende call to action zorgt uiteindelijk voor de gewenste ondersteuning in de campagne.
Na de succesvolle campagne van Da Vinci en Leonardo kwam Hurks met de vraag om nóg een advertentie te ontwikkelen voor een nieuw woonconcept, namelijk Da Vinci Green. Er is hier gekozen om gebruik te maken van dezelfde huisstijl als de vorige twee advertenties om een geheel te creëren.
Animatie categorie:
Externe partners
Illustratie
:
Subjekt
Copywriter
:
De heren combineren
Bij animatiebedrijf Animation Agency maken we op het gebied van animatie alles mogelijk. Sta je te springen om samen met ons aan de slag te gaan met een verbluffende animatie? Geef ons een belletje of mail ons en we praten er verder over. Let’s create an awesome world together.