Hurks - Animatie campagne

Jouw verhaal, instructie of proces van ingewikkeld naar simpel en visueel. Wij leggen jouw boodschap uit in creatieve en duidelijke animaties van hoge kwaliteit. Ontdek het zelf en bekijk ons werk!

Da Vinci en Leonardo

Vanuit Hurks kwam de vraag of wij advertenties konden ontwikkelen voor Da Vinci en Leonardo. Vanuit daar zijn wij aan de slag gegaan om voor deze twee woonconcepten een campagne te ontwikkelen. Omdat de campagne draait om twee aparte woonconcepten, hebben wij Hurks aangeraden twee losse advertenties te maken. Zo kunnen de concepten op zichzelf worden uitgelegd en in de campagne ook richting de specifieke doelgroep getarget worden. In beide advertenties benoemen we beide concepten wel even, waarna we vervolgens inzoomen op een van de twee. Hierdoor is de kijker op de hoogte van beide concepten, waardoor het alsnog ook meer over de ander te weten wil komen.

Qua uitwerking hebben we er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie. We konden deels gebruik maken van bestaande assets uit een promovideo en elementen uit brochures. Dit zorgt voor herkenbaarheid. Daarnaast hebben we in beide video’s de intro en outro gelijk gehouden zodat we, in het kader van brand awareness, Hurks en haar concepten zo duidelijk mogelijk neerzetten. Een pakkende call to action zorgt uiteindelijk voor de gewenste ondersteuning in de campagne.

Da Vinci en Leonardo

Vanuit Hurks kwam de vraag of wij advertenties konden ontwikkelen voor Da Vinci en Leonardo. Vanuit daar zijn wij aan de slag gegaan om voor deze twee woonconcepten een campagne te ontwikkelen. Omdat de campagne draait om twee aparte woonconcepten, hebben wij Hurks aangeraden twee losse advertenties te maken. Zo kunnen de concepten op zichzelf worden uitgelegd en in de campagne ook richting de specifieke doelgroep getarget worden. In beide advertenties benoemen we beide concepten wel even, waarna we vervolgens inzoomen op een van de twee. Hierdoor is de kijker op de hoogte van beide concepten, waardoor het alsnog ook meer over de ander te weten wil komen.

Qua uitwerking hebben we er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie. We konden deels gebruik maken van bestaande assets uit een promovideo en elementen uit brochures. Dit zorgt voor herkenbaarheid. Daarnaast hebben we in beide video’s de intro en outro gelijk gehouden zodat we, in het kader van brand awareness, Hurks en haar concepten zo duidelijk mogelijk neerzetten. Een pakkende call to action zorgt uiteindelijk voor de gewenste ondersteuning in de campagne.