Hurks

Da Vinci & Leonardo

Animation Agency mocht voor Hurks aan de slag voor de ontwikkeling van een serie advertenties. Het bedrijf gaat namelijk aan de slag met een LinkedIn campagne met als doel: brand awareness en lead generatie. In de advertenties gingen we aan de slag met het uitlichten van drie innovatieve woonconcepten van Hurks: Leonardo (appartementen), Da Vinci (grondgebonden woningen) en Da Vinci Green (de duurzame variant van Da Vinci). Aan ons de uitdaging dit op een aantrekkelijke manier te doen.

Da Vinci en Leonardo

Vanuit Hurks kwam de vraag of wij advertenties konden ontwikkelen voor Da Vinci en Leonardo. Vanuit daar zijn wij aan de slag gegaan om voor deze twee woonconcepten een campagne te ontwikkelen. Omdat de campagne draait om twee aparte woonconcepten, hebben wij Hurks aangeraden twee losse advertenties te maken. Zo kunnen de concepten op zichzelf worden uitgelegd en in de campagne ook richting de specifieke doelgroep getarget worden. In beide advertenties benoemen we beide concepten wel even, waarna we vervolgens inzoomen op een van de twee. Hierdoor is de kijker op de hoogte van beide concepten, waardoor het alsnog ook meer over de ander te weten wil komen.

Qua uitwerking hebben we er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie. We konden deels gebruik maken van bestaande assets uit een promovideo en elementen uit brochures. Dit zorgt voor herkenbaarheid. Daarnaast hebben we in beide video’s de intro en outro gelijk gehouden zodat we, in het kader van brand awareness, Hurks en haar concepten zo duidelijk mogelijk neerzetten. Een pakkende call to action zorgt uiteindelijk voor de gewenste ondersteuning in de campagne.

No items found.

Da Vinci Green

Na de succesvolle campagne van Da Vinci en Leonardo kwam Hurks met de vraag om nóg een advertentie te ontwikkelen voor een nieuw woonconcept, namelijk Da Vinci Green. Er is hier gekozen om gebruik te maken van dezelfde huisstijl als de vorige twee advertenties om een geheel te creëren. Ook in deze video is er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie.

No items found.

Da Vinci Green

Na de succesvolle campagne van Da Vinci en Leonardo kwam Hurks met de vraag om nóg een advertentie te ontwikkelen voor een nieuw woonconcept, namelijk Da Vinci Green. Er is hier gekozen om gebruik te maken van dezelfde huisstijl als de vorige twee advertenties om een geheel te creëren. Ook in deze video is er voor gekozen om een combinatie te maken tussen video en animatie.

"Animation Agency heeft ons ondersteund bij het creëren van een video van ons woningconcept. Ze hebben ons voorzien van professioneel advies!"

Marketing Communicatie specialist

Annette Jeuken

Hurks