
1. Strategische sessie
Het traject begint met een strategische sessie. We gaan samen aan tafel zitten om de vraag achter de vraag te vinden. Aan de hand van de sessie bepalen we onder andere wat het doel van de animatie is, welke boodschap er over gebracht moet worden aan de doelgroep en via welke kanalen de animaties verspreid zullen worden. Alles om jou explainer of animatiecampagne tot een succes te maken.

2. Creatief concept
In de volgende fase vertalen we alle ideeën uit de strategische sessie naar een creatief concept. Dit concept bevat de eerste opzet van een script en de eerste tekeningen. Je krijgt zo een goed beeld van hoe de animatievideo er ongeveer uit komt te zien, waardoor je écht betrokken bent bij de ontwikkeling van de animatie.

3. Storyboard & assets
Het traject begint met een strategische sessie. We gaan samen aan tafel zitten om de vraag achter de vraag te vinden. Aan de hand van de sessie bepalen we onder andere wat het doel van de animatie is, welke boodschap er over gebracht moet worden aan de doelgroep en via welke kanalen de animaties verspreid zullen worden. Alles om jou explainer of animatiecampagne tot een succes te maken.

4. Animatic
Om jou een beeld te geven van de animatie maken we een animatic. Een animatic is het storyboard gecombineerd met een computer gegenereerde voiceover en simpele camerabewegingen. Samen met een eerste aanzet van de muziekkeuze krijg je een perfect beeld van de timing en het gevoel van de animatie.

5. VoiceOver
Wij selecteren zorgvuldig stemacteurs die perfect aansluiten bij het doel en de doelgroep van de animatie. Wil je graag een mannelijke voiceover of juist een vrouwelijke? Geen probleem. Een animatie in verschillende talen? No Worries! Het kan allemaal. Het is aan jou om goedkeuring te geven op de demo’s, zodat we door kunnen naar de volgende stap.